Selvbetjening

Selvbetjening

Her på siden finder du links til vores selvbetjeningsydelser, som er en nem og bekvem måde for vores kunder at håndtere behov på egen hånd.

Selvbetjeningsydelserne kan benyttes af såvel den frivillige bestyrelse som den enkelte beboer.

Med vores selvbetjening får I adgang til at håndtere jeres behov når som helst og hvor som helst, så længe I har en internetforbindelse.

Nedenfor finder du blandt links til blandt andet at anmelde forsikringsskader, bestille et administrationstilbud samt indlede salg af din lejlighed på en enkel, overskuelig og effektiv måde.

Hvis du klikker på det enkelte element ovenfor, kommer du direkte ind på den specifikke selvbetjeningsydelse. 

Når du har benyttet dig af én af vores selvbetjeningsydelser, sendes de direkte til vores ekspedition og behandling. På den måde sikrer vi hurtig, effektiv og korrekt sagsbehandling af den pågældende sag. 

Vores selvbetjening

Vores vejledninger

Vores digitale vejledninger er designet til at gøre det nemt som muligt for alle, der bor i et ejendomsfællesskab at navigere og færdes i deres ejendom.

Vi forstår, hvor vigtigt det er at have den rette information og de nødvendige ressourcer til rådighed, når man bor i et ejendomsfællesskab, og derfor har vi samlet alt det, du har brug for på vores hjemmeside i både selvbetjening og  digitale vejledninger.

Uanset om du er en beboer, bestyrelsesmedlem eller en del af ejerkredsen, kan vores digitale vejledninger hjælpe dig med at forstå din rolle og dit ansvar i ejendomsfællesskabet. Du vil eksempelvis finde information om, hvordan man opretholder fællesarealer, hvordan man holder møder og meget mere.

Vores digitale vejledninger er skrevet på en letforståelig måde og indeholder brugbare tips og råd, der kan hjælpe dig.

Q-munity: Qvortrups nyhedsunivers

Mangler du relevant information og opdateringer om ejendomsdrift og bestyrelsesarbejde? Og mangler du inspiration og erfaringsdeling fra andre ejendomsfællesskaber? Så har vi godt nyt til dig!

Vi har nemlig lanceret vores nyhedsbrev ”Q-munity”, der udkommer hver måned, og som er specifikt målrettet til den frivillige bestyrelse og fællesskabet i ejendomme.

Vores nyhedsbrev er ikke kun et redskab til at holde dig opdateret med relevant information og nyheder om ejendomsdrift og bestyrelsesarbejde, men det er også et redskab, hvor vi faciliterer brugbare erfaringer mellem vores frivillige bestyrelser. 

Skal vi være jeres nye administrator?

Når I vælger Qvortrup som ejendommens administrator, knyttes et helt team bestående af kundechef, administrator og controller, til ejendommen. 

Teamets unikke opbygning sikrer, at alle ejendommens behov kan opfyldes på en professionel og effektiv måde.

Vi sætter en ære i at tilbyde effektive løsninger, der kan skræddersyes til ejendommens specifikke behov. Med vores ydelser og et specialiserede team ved jeres side kan I være sikre på, at ejendommen bliver håndteret af en professionel samarbejdspartner. 

Kontakt os i dag for at lære mere om vores ydelser, vores teams og de forskellige fagområder, som vi er specialiseret i. Vi ser frem til at skabe en succesfuld fremtid for jeres ejendom! 

uHabi

uHabi er en digital ejendomsplatform, der samler ejendommen digitalt på en effektiv og intuitiv måde.

Med uHabi får du adgang til vigtige oplysninger og funktioner, og ejendommen samles centralt ét sted.

Nyhedsarkiv

I Qvortrup har vi udgivet nyhedsbrevet Q-munity, som er et nyhedsbrev målrettet foreningsfællesskabet og den frivillige bestyrelse. Vi opdaterer også løbende vores hjemmeside med relevante nyheder og artikler, som kan være afgørende værktøjer for bestyrelse og ejerkreds. 

Om Qvortrup

Siden 1960’erne har vi drevet professionel ejendomsadministration i København for store dele af boligsektoren – herunder for ejerforeninger, andelsforeninger og investeringsejendomme.